Paslaugos

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2022/03/243250791_4866098700070328_5024238736557209420_n-320x213.jpg
Renginio organizavimo paslaugų įkainiai
(užsakant pilną renginio organizavimą)*:
  • Mažas renginys (30 dalyvių) – nuo 600 Eur;
  • Vidutinis renginys (50 dalyvių) – nuo 1000 Eur;
  • Didelis renginys (nuo 70-100 dalyvių) – nuo 1600 Eur.

Šventės organizavimas

Kiekvienas sėkmingas renginys prasideda nuo nepriekaištingo planavimo ir bendravimo.
Renginio organizatorė – žmogus, kuris padeda išgryninti ir susisteminti klientams jų norus, sudėlioja biudžetą, dienos planą, padeda išsirinkti ir pasamdyti paslaugų tiekėjus. Taip pat sprendžia iškilusias problemas, stengiasi, kad šventės planas būtų išpildytas.

Šventės organizavimo eiga:

  • Idėjos sukūrimas;
  • Šventės vietos parinkimas (vietos apžiūrėjimas, glausta analizė Klientui);
  • Šventės idėjos išpildymui reikalingų kitų paslaugų tiekėjų/subtiekėjų paieška, gautų pasiūlymų analizė ir apibendrinimas Klientui;
  • Šventės plano parengimas (scenarijus);
  • Vientiso renginio idėjos ir dekoro linijos pasiūlymas (tema, stilius, spalvos ir etc.);
  • Bendravimas su paslaugų tiekėjais/subtiekėjais dėl detalių ir jų suderinimas, atstovaujant Klientą;
  • Preliminaraus biudžeto sudarymas ir pateikimas Klientui;
  • Transporto organizavimas;
  • Maitinimo organizavimas;
  • Svečių apgyvendinimo organizavimas;
  • Svečių laisvalaikio, staigmenų organizavimas.

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2022/10/vestuves-309-1200x800.jpg
Paslaugų įkainis *:
Renginio priežiūra, koordinavimas renginio dieną:
1 val. – nuo 50 Eur;
Santuokos ceremonijos koordinavimas – 200
Visos dienos renginio koordinavimas nuo 500 Eur.
Kuro išlaidos, mokamas stovėjimas – papildomai

Renginio koordinavimas

Renginio dienos koordinavimas – Jūsų suplanuotų idėjų, veiksmų įgyvendinimas, priežiūra ir renginio metu kylančių probleminių situacijų sprendimas.

Renginio koordinavimo paslauga:

  • 2 susitikimai prieš renginį. Paskutinis pageidautina savaitę prieš renginį;
  • Dienos plano sudarymas;
  • Visų paslaugų tiekėjų dirbančių renginio dieną, kontaktų sąrašo sudarymas, apdorojimas;
  • Kontaktavimas su jais iki renginio dienos;
  • Restorano darbo kontrolė (valgiaraštis, alkoholis, padavėjai);
  • Floristų darbo koordinavimas;
  • Fotografų, operatorių, artistų, vedėjų, muzikantų ir kt. atlikėjų darbo koordinavimas ;
  • Svečių pasitikimas renginio vietoje, pavaišinimas;
  • Svečių koordinavimas – nukreipimas į tam tikras erdves tam tikru laiku;
  • Dovanų ir gėlių perėmimas ir pasirūpinimas;
  • Nenumatytų klausimų (Force Majeure) sprendimas, pagalba svečiams esant būtinybei;
  • Ir kitos funkcijos, kurios suderinamos iš anksto.

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2022/03/DSC05579-scaled.jpg
Renginio dekoravimo paslaugų įkainiai:
Mažas renginys (iki 30 dalyvių) – nuo 700 Eur;
Vidutinis renginys (50 dalyvių) – nuo 1400 Eur;
Didelis renginys (nuo 70-100 dalyvių) – nuo 2000 Eur.
VISĄ DEKORO BIUDŽETĄ SUDARO:
1)DARBAS + 2)GĖLĖS +3)DEKORO ELEMENTAI + 4)KURAS
1)DARBAS: darbas priklauso nuo svečių skaičiaus ir darbų apimties.
2)GĖLĖS: gėlių kiekiai ir kaina priklauso nuo pasirinkto dekoro užmanymo
3)DEKORO ELEMENTAI: žvakės, žvakidės, vazos, staltiesių, servetėlių,
polėkščių, kėdžių ir kitų daiktų nuoma, spauda.
4)KURAS: (įprastai skaičiuojami 3 važiavimai į šventės vietą)
Nuotakos puokštė, butonjetė ar kiti sumanymai (arkos, fotosienos, barai) derinami su Klientu individualiai.

Dekoravimas

Floristinis dekoras įneša dalį indėlio į sėkmingą renginį, padeda sukurti pakilią renginio atmosferą. Vientisas šventės dekoro stilius parenkamas pagal šventės vietą, idėją, tematiką bei atsižvelgiant į kliento pageidavimus.

Dekoravimo paslaugos apima šias sritis:

  • Susitikimai su klientu (idealu 1 susitikimas renginio vietoje);
  • Idėjos, spalvų gamos pateikimas pritaikant prie vietos erdvių;
  • Vientisos dekoro linijos sukūrimas,
  • Reikiamų priemonių dekoro idėjai išpildyti paieška, supirkimas, gamyba, paruošimas ir/ar nuoma;
  • Spaudos darbų suderinimas (sėdėjimo ir nakvynės planai, svečių vardo kortelės ir kiti užrašai), spaudos darbų užsakymas;
  • Saldumynų atspalvių suderinimas su gamintoju/tiekėju;
  • Staltiesių, servetėlių užsakymas ir pristatymas šventės dieną;
  • Konsultacijos, patarimai dėl Jūsų šventės bendros stilistikos.

Renginio dieną:

  • Stalų dekoravimas gėlėmis/augalais;
  • Stilizuotas saldaus stalo dekoras;
  • Palinkėjimų staliuko dekoras;
  • Spaudos pristatymas į šventę;
  • Arkos ar foto sienelės dekoras (pagal poreikį, papildomai apmokestinama);
  • Džentelmenų ar damų stilizuotas staliukas (pagal poreikį);
  • Jaunosios puokštė ir butonjerė (pagal poreikį);
  • Dekoro priemonių transportavimas į renginio vietą;

Po šventės, kitą dieną:

  • Renginio vietos nupuošimas po šventės;
  • Visų dekoravimo priemonių atidavimas tiekėjams ir sutvarkymas po šventės.


Atsiliepimai

Ačiū jums, mielieji, už išsakytą nuomonę ir pasidalintus jausmus.

Jei nori jaukios, iki detalių tobulos šeimos šventės – Rasa geriausia tokios šventės organizatorė!!! Ir gražiai, ir šiltai, ir labai atsakingai imasi kiekvieno užsakymo ir išpildo iki smulkmenų užsakovo norą (net jei kai kurie norai būna nutylėti)

Jūratė

Ji nuostabi !

Lūkesčiai patenkinti su kaupu! Viskas buvo suderinta pagal mūsų norus. Šaunios idėjos, kruopštus darbas ir atsakingumas, dukrytės šventę pavertė nepamirštama akimirka. Sekmės ir toliau įgyvendinant visų klientų norus! AČIŪ! P.S. Šventes reikia švęsti, o ne rūpintis, kas, kur, kada, kaip… Tad, rekomenduoju RASA, Ji padės sukurti gražiausią Jūsų šventę!

Justina

Nepamirštamos akimirkos

Rasą atradome likus mėnesiui iki vestuvių šventės, kai buvo tikrai daug chaoso ir streso. Nuo pirmo skambučio su ja taip malonu ir paprasta bendrauti! Ji taip mums padėjo sugaudyti visas detales, nors kai kurios galbūt buvo visai ne jos darbas! O jau apie šventės dekorą net sunku parinkti žodžius, visiškai transformavo erdvę į tokią jaukią ir dailią, kokios ir norėjom, buvo fantastiškai gera ten būti! Žmogus tikrai geba įsiklausyti į kliento norus, o dalį gal net ir atspėti. Iš mūsų – stipriausios rekomendacijos ir nuoširdžiausios padėkos .

Ieva Marija J.

Stipriausios rekomendacijos

Nuostabu, kaip atidžiai buvo išklausyti ir pritaikyti biudžetui mūsų pageidavimai. Krikštynos suorganizuotos be streso, viska aptariant, užsakant ne paskutinę minutę. O jau dekoras – grožis. Ačiū!

Rūta

Pagal mūsų norus

Nuostabu, kai iš nieko sukuriamas subtiliai jaukus WOW efektas, bet kokioje šeimos šventėje.

Renata

WOW efektas

Ši dekoratorė tiesiog nuostabi! Mūsų svarbiausios gyvenimo šventės dekoras pranoko mūsų lūkesčius ir be galo visiems patiko! Ačiū Jums, kad prisidėjote prie mūsų šventės ir labai rekomenduojame Jus visiems 😉

Evelina Č.

Nuostabi

Ačiū už puikų gimtadienį. Buvo viršyti visi lūkesčiai – daug idėjų, nuoširdžios pagalbos ir patarimų, kurie padėjo sukurti gražią šventę ir sau, ir svečiams. Buvo malonu su jumis susipažinti!

Edita

Viršyti lūkesčiai

Labai gražiai viską padekoravote mūsų vestuvėse. Esame labai patenkinti ir dėkingi! Viskas buvo stilinga, gražu, elegantiška, romantiška. Tiek svečiai, tiek mes likome sužavėti puokštėmis ir kitomis dekoro detalėmis. Tikrai rekomenduoju! Pasiruošimas šventei buvo kruopštus, išklausėte visus mūsų norus ir juos išpildėte, bendradarbiavimas buvo sklandus ir malonus

Neringa

Rekomenduoju

Ačiū Vidurnakčio saulė už dėmesingumą bei kruopštumą planuojant ir organizuojant!!! Dėkoju visiems už nepakartojamas ir labai brangias akimirkas!!!

Rita

Brangios akimirkos