fbpx

Paslaugos

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2019/03/D3_4423-320x480.jpg
Renginio organizavimo paslaugų įkainiai
(užsakant pilną renginio organizavimą)*:
  • Mažas renginys (30 dalyvių) – nuo 300 Eur;
  • Vidutinis renginys (50 dalyvių) – nuo 500 Eur;
  • Didelis renginys (nuo 70-100 dalyvių) – nuo 800 Eur.

Šventės organizavimas

Kiekvienas sėkmingas renginys prasideda nuo nepriekaištingo planavimo ir bendravimo.
Renginio organizatorė – žmogus, kuris padeda išgryninti ir susisteminti klientams jų norus, sudėlioja biudžetą, dienos planą, padeda išsirinkti ir pasamdyti paslaugų tiekėjus. Taip pat sprendžia iškilusias problemas, stengiasi, kad šventės planas būtų išpildytas.

Šventės organizavimo eiga:

  • Idėjos sukūrimas ir glaustas aprašymas;
  • Šventės plano parengimas (scenarijus);
  • Šventės vietos parinkimas (vietos apžiūrėjimas, glausta analizė Klientui);
  • Vientiso renginio idėjos ir dekoro linijos pasiūlymas (tema, stilius, spalvos ir etc.); 
  • Šventės idėjos išpildymui reikalingų kitų paslaugų tiekėjų/subtiekėjų paieška, gautų pasiūlymų analizė ir apibendrinimas Klientui;
  • Bendravimas su paslaugų tiekėjais/subtiekėjais dėl detalių ir jų suderinimas, atstovaujant Klientą;
  • Preliminaraus biudžeto sudarymas ir pateikimas Klientui;
  • Transporto organizavimas;
  • Maitinimo organizavimas;
  • Svečių apgyvendinimo organizavimas;
  • Svečių laisvalaikio, staigmenų organizavimas.

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2019/02/jubiliejus-18_L-size-1200x675.jpg
Paslaugų įkainis užsakant dalines paslaugas*:
Renginio priežiūra, koordinavimas renginio dieną:
1 val. – nuo 30 Eur;

Renginio koordinavimas

Renginio dienos koordinavimas – Jūsų suplanuotų idėjų, veiksmų įgyvendinimas, priežiūra ir renginio metu kylančių probleminių situacijų sprendimas.

Renginio koordinavimo paslauga:

  • 2 susitikimai prieš renginį. Paskutinis pageidautina savaitę prieš renginį;
  • Dienos plano sudarymas;
  • Visų paslaugų tiekėjų dirbančių renginio dieną, kontaktų sąrašo sudarymas, apdorojimas;
  • Kontaktavimas su jais iki renginio dienos;
  • Restorano darbo kontrolė (valgiaraštis, alkoholis, padavėjai);
  • Floristų darbo koordinavimas;
  • Fotografų, operatorių, artistų, vedėjų, muzikantų ir kt. atlikėjų darbo koordinavimas ;
  • Svečių pasitikimas renginio vietoje, pavaišinimas;
  • Svečių koordinavimas – nukreipimas į tam tikras erdves tam tikru laiku;
  • Dovanų ir gėlių perėmimas ir pasirūpinimas;
  • Nenumatytų klausimų (Force Majeure) sprendimas, pagalba svečiams esant būtinybei;
  • Ir kitos funkcijos, kurios suderinamos iš anksto.

https://vidurnakciosaule.lt/wp-content/uploads/2020/11/sbackstage-59-1200x800.jpg
Renginio dekoravimo paslaugų įkainiai*:
Mažas renginys (iki 30 dalyvių) – nuo 170 Eur;
Vidutinis renginys (50 dalyvių) – nuo 300 Eur;
Didelis renginys (nuo 70-100 dalyvių) – nuo 500 Eur.
* Gyvos gėlės dekoravimui skaičiuojamos papildomai.
Kaina ir poreikis derinamas su Klientu individualiai.
Nuotakos puokštė, butonjetė, Kalėdinis/ Velykinis dekoras
ar kiti sumanymai derinami su Klientu individualiai.

Dekoravimas

Floristinis dekoras įneša dalį indėlio į sėkmingą renginį, padeda sukurti pakilią renginio atmosferą. Vientisas šventės dekoro stilius parenkamas pagal šventės vietą, idėją, tematiką bei atsižvelgiant į kliento pageidavimus.

Dekoravimo paslaugos apima šias sritis:

  • Vientisos dekoro linijos sukūrimas, idėjos, spalvų pateikimas ir suderinimas su Klientu;
  • Staltiesių, servetėlių užsakymas ir aptarnavimas šventės dieną;
  • Svečių sėdėjimo plano paruošimas;
  • Pasiūlymų/idėjų pateikimas svečių dovanėlėms;
  • Pasiūlymų/idėjų pateikimas renginio vietos erdvių dekoravimui;
  • Reikiamų priemonių dekoro idėjai išpildyti paieška, supirkimas, gamyba, paruošimas ir/ar nuoma;
  • Dekoravimo priemonių transportavimas į renginio vietą;
  • Renginio vietos dekoravimas šventės dieną;
  • Visų dekoravimo priemonių išvežiojimas ir sutvarkymas po šventės.


Atsiliepimai

Ačiū jums, mielieji, už išsakytą nuomonę ir pasidalintus jausmus.

Jei nori jaukios, iki detalių tobulos šeimos šventės – Rasa geriausia tokios šventės organizatorė!!! Ir gražiai, ir šiltai, ir labai atsakingai imasi kiekvieno užsakymo ir išpildo iki smulkmenų užsakovo norą (net jei kai kurie norai būna nutylėti)

Jūratė

Ji nuostabi !

Nuostabu, kaip atidžiai buvo išklausyti ir pritaikyti biudžetui mūsų pageidavimai. Krikštynos suorganizuotos be streso, viska aptariant, užsakant ne paskutinę minutę. O jau dekoras – grožių grožis. Ačiū!

Rūta

Pagal mūsų norus

Nuostabu, kai iš nieko sukuriamas subtiliai jaukus WOW efektas, bet kokioje šeimos šventėje.

Renata

WOW efektas

Ačiū Vidurnakčio saulė už dėmesingumą bei kruopštumą planuojant ir organizuojant!!! Dėkoju visiems už nepakartojamas ir labai brangias akimirkas!!!

Rita

Brangios akimirkos

Lūkesčiai patenkinti su kaupu! Viskas buvo suderinta pagal mūsų norus. Šaunios idėjos, kruopštus darbas ir atsakingumas, dukrytės šventę pavertė nepamirštama akimirka. Sekmės ir toliau įgyvendinant visų klientų norus! AČIŪ! P.S. Šventes reikia švęsti, o ne rūpintis, kas, kur, kada, kaip… Tad, rekomenduoju RASA, Ji padės sukurti gražiausią Jūsų šventę!

Justina

Nepamirštamos akimirkos

Ačiū už puikų gimtadienį. Buvo viršyti visi lūkesčiai – daug idėjų, nuoširdžios pagalbos ir patarimų, kurie padėjo sukurti gražią šventę ir sau, ir svečiams. Buvo malonu su jumis susipažinti!

Edita

Viršyti lūkesčiai

Labai gražiai viską padekoravote mūsų vestuvėse. Esame labai patenkinti ir dėkingi! Viskas buvo stilinga, gražu, elegantiška, romantiška. Tiek svečiai, tiek mes likome sužavėti puokštėmis ir kitomis dekoro detalėmis. Tikrai rekomenduoju! Pasiruošimas šventei buvo kruopštus, išklausėte visus mūsų norus ir juos išpildėte, bendradarbiavimas buvo sklandus ir malonus

Neringa

Rekomenduoju